Каталог товарів
0 800 335 752 Безкоштовно з усіх
номерів
Адреса
Магазин (точка самовивозу):
Київ, вул. Федора Ернста, 14
Телефони
Графік роботи
  • Пн–Нд: 10:00 – 19:00
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Доставка та оплата

Положення про обробку і захист персональних даних

Способи оплати

Онлайн оплата картками Visa, Mastercard.

Через платіжну систему LiqPay банківськими картками Visa та Mastercard під час оформлення замовлення на сайті.

Оплата готівкою при отриманні товару.

Оплата готівкою при отримані товару в магазині, у відділенні транспортної компанії «Нова пошта» або при доставці товару до дверей за адресою.

Оплата частинами (ПриватБанк).

Безвідсоткова розстрочка до 4 платежів (3 місяці).

Миттєва розстрочка (ПриватБанк).

Розстрочка до 4 платежів (3 місяці).

Покупка частинами (МоноБанк).

Безвідсоткова розстрочка до 4 платежів (3 місяці).

Банківський переказ (безготівковий розрахунок з ПДВ).

Оплата на розрахунковий рахунок компанії:

UA163052990000026007000125390, ФОП Лавренчук Ольга Сергіївна, ЄДРПОУ: 3084418588

Способи доставки

Час обробки замовлення

  • Замовлення, оформлені до 18:00, обробляються в той же день.
  • Замовлення, оформлені після 18:00 або в святкові дні - обробляються наступного робочого дня.

Самовивіз товару з магазину KIDZER

  • Адреса магазину: м. Київ, вул. Федора Ернста, 14, 3 поверх.
  • Графік роботи: щоденно 10:00–19:00.
  • Повідомлення про готовність до видачі надходить у Viber або у вигляді SMS на номер телефона.

Доставка до відділення або поштомату транспортної компанії “Нова Пошта”

  • Вартість доставки замовлення до 7000 грн – за тарифами транспортної компанії (від 80 грн).
  • Вартість доставки замовлення понад 7000 грн – безкоштовна.
  • Актуальні тарифи на доставку транспортною компанією "Нова пошта" розміщені на сторінці https://novaposhta.ua/shipping-cost/.

Адресна доставка курʼєром транспортної компанії “Нова Пошта”

  • Вартість доставки замовлення– за тарифами транспортної компанії (від 130 грн).
  • Актуальні тарифи на доставку транспортною компанією "Нова пошта" розміщені на сторінці https://novaposhta.ua/shipping-cost/.

Що робити, якщо товар загубився під час доставки

Ми контролюємо кожне відправлення, проте у поодиноких випадках може виникнути ситуація втрати товару під час транспортування. У такому разі ми діємо відповідно до чинного законодавства України та гарантуємо повну підтримку покупця.

1. Перевірка статусу відправлення

Якщо замовлення затримується, спочатку перевірте його статус у системі відстеження транспортної компанії.

Для доставки «Нова Пошта»: https://tracking.novaposhta.ua/

Якщо статус не оновлюється більше ніж 48 годин, зверніться до нашої служби підтримки.

2. Відкриття розшуку відправлення

Згідно з чинними правилами поштових операторів, розшук ініціюється відправником. Після вашого звернення ми подаємо офіційну заяву на розшук упродовж 1 робочого дня.

3. Термін розгляду

Поштовий оператор проводить розшук та перевірку за відправленням у строк до 14 днів, а в окремих випадках — до 30 днів.

4. Прийняття рішення

Якщо транспортна компанія офіційно підтверджує втрату відправлення, діють норми Закону України «Про захист прав споживачів» та Цивільного кодексу України.

Покупець має право на:

  • повне повернення сплаченої вартості товару;
  • або повторне безкоштовне відправлення аналогічного товару (за наявності).

Відповідальність за компенсацію несе магазин як відправник, а поштовий оператор здійснює відшкодування згідно зі своїми внутрішніми правилами.

5. Дії покупця

Для проведення компенсації покупцю необхідно надати:

  • номер замовлення або ТТН;
  • ПІБ одержувача;
  • контактний номер телефону;
  • у разі онлайн-оплати — реквізити для повернення коштів.

Усі юридичні процедури з розшуку та компенсації ми беремо на себе. Покупцю не потрібно заповнювати додаткові документи — достатньо звернення до служби підтримки.

Важливі рекомендації при отриманні товару

  • Обов’язково перевірте цілісність упаковки та комплектацію товару.
  • Видача оплаченного замовлення по документам.
  • Зберігайте чек протягом 14 днів у разі можливого повернення.